خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 23
بازدید سال : 59
بازدید کلی : 10178

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

 

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

 

خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن

 

خواص شگفت انگیز و بی شمار گیاه سیر بدون شک برای همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همین اساس سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات گیاهی و دارویی موجود در بازار با خواص منحصر به فردی است که مزه ای شبیه به میوه انجیر دارد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به خواص و فواید سیر سیاه و قیمت خرید آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

خرید سیر سیاه شرکت بیز

شادابی و تندرستی
مصرف سیر سیاه با توجه به میزان قابل توجه انرژی انباشته شده درون خود به محض آزاد سازی در بدن باعث شادابی و تندرستی افراد خواهد شد. شاید همین خاصیت انرژی زایی سیر سیاه باعث شده که عده ای از ورزشکاران مصرف این ماده مغذی را قبل از تمرین و در وعده های غذایی خود فراموش نکنند.

– ضد سرطان
بنا بر اعتقاد محققان یکی از مهمترین خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری سرطان بوده و بر اثر حرارت دادن سیر خام و تازه می توان میزان تولید پلی فنل ها، فلاونوئید ها، آمینو اسیدها و ترکیب ارگانوسولفور S-allylcysteine را افزایش داد. بدین ترتیب این ماده فراوری شده به دلیل خاصیت دارویی و آنتی اکسیدان بسیار قوی خود نقشی موثر در کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی داشته و حتی ممکن است که منجر به مرگ آنها نیز شود.

 

– خاصیت ضد چاقی و لاغر کننده
سیر سیاه دکتر بیز یک چربی سوز طبیعی و بسیار قوی برای افراد چاقی است که قصد کاهش وزن دارند. شما می توانید برای لاغری در کنار برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود؛ مصرف این ماده مغذی و انرژی زا را نیز جای داده و برای ضعیف و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن از آن کمک گیرید.

سلامت پوست و ضد پیری

از دیگر خواص پر فایده و منحصر به فرد سیر سیاه می توان به خاصیت کلاژن سازی بسیار بالای آن اشاره کرد. کلاژن یکی از مواد اصلی پوست انسان به شمار آمده که مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد. اما افزایش سن و برخی از عوامل جانبی دیگر باعث کاهش رشد این ماده مغذی پوست شده و ما شاهد پیری و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. مصرف سیر سیاه به دلیل این خاصیت ارزشمند خود به سلامت پوست کمک زیادی کرده و با تولید کلاژن مانع از ایجاد خطوط پیری، آکنه، جوش و … بر روی پوست افراد می گردد.

 

 

سیر سیاه از کجا تهیه کنیم



تعداد بازدید از این مطلب: 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود